Jeśli podobają się Wam moje prace i chcielibyście bym coś dla Was wykonała - piszcie. Zamówienia proszę umieszczać w komentarzach, lub wysyłać bezpośrednio na maila. 100% ręczna robota. Zapraszam. :)

15 listopada 2011

Zamówienie nr.1


Dzisiaj skończyłam komplet dla Pani Agaty. 
Przyznam, że nie było łatwo. ;)
A oto efekty mojej pracy.


Moja ława jest trochę mniejsza, więc ława Pani Agaty będzie wyglądała jeszcze efektowniej.


 Bieżnik...




...i 6 serwetek pod filiżanki.



Jeśli podobają się Wam moje prace i chcielibyście, żebym coś dla Was wykonała to piszcie. :)


3 komentarze:

Elżbieta pisze...

Piękny i oryginalny komplet, znajoma będzie szczęśliwa.
Pozdrawiam.

Unknown pisze...

Dziękuję. : Jej również się spodobał. Za kilka dni będzie zdobił jej ławę. :)

Dorota pisze...

Bardzo fajne te motylki :)