Jeśli podobają się Wam moje prace i chcielibyście bym coś dla Was wykonała - piszcie. Zamówienia proszę umieszczać w komentarzach, lub wysyłać bezpośrednio na maila. 100% ręczna robota. Zapraszam. :)

22 czerwca 2012

Podaj dalej

Jakiś czas temu wzięłam udział w zabawie "Podaj dalej"
organizowanym przez Reni na jej blogu Ażurowe Marzenia.
Wczoraj dostałam od niej prezent.


 Czekolada została zjedzona przed zrobieniem zdjęcia. Była pyszna. :)


Dziękuję Reni

Teraz ja podaję dalej. ;)

 Oto zasady zabawy:
1. DWIE osoby, które pierwsze zapiszą się pod tym postem otrzymają ode mnie drobiazg .
2. Osoby te muszą wysłać swój adres na mój e- mail rena425@wp.pl
3. Osoby te muszą ogłosić taką zabawę u siebie na blogu po otrzymaniu ode mnie prezentu.
4. Prezenty wysyłam jak najszybciej żeby dalej się bawić.

Pozdrawiam

Brak komentarzy: